Öküz: "Kılıçlar birbirine değmeyecek, memeyle gel bana."

Çok sevgili Öküzcüğümle sohbetimizin ikinci kısmıyla devam ediyoruz yaşamaya. Hobilerine ve yaşam tarzına yönelik yanıtları arıyor olacağız bu sefer.

Keyifli okumalar.

Fotoğraflarla aran nasıl? Ne kadar sıklıkla ne çekiyorsun?
İyi gibi.. Severim fotoğraf çekmeyi.. Anlarım az buçuk.. Gerçi şimdiki telefonlar ve retouch teknolojileri maşallah yayan bırakıyor biz diyafram/shutter meraklılarını, ama olsun..

Eskiden hemen her hafta sonu yakın istanbul'da tek başıma fotoğraf çekmeye çıkardım.. Şilesi, İzmiti, Tekirdağı, Bursası vs.. Artık yakındaki her yere 300bin defa gittiğim, ve şartlar da malesef farklılaştığı için pek gidemiyorum..

Yürüyerek gittiğin en uzun mesafe ne kadar?
Öküz çok yürür; vikvik etmez yok çişim geldi, yok acıktım, yok bikbik.. Çok yürüdük diye seferi sonlandırdığım hiç olmamıştır muhtemelen. Ama en uzak nereye yürüdün dersen; gelmedi aklıma bir şey :S

Yalnız kaldığında, vapurda, otobüste ya da herhangi bir anda; bu aralar sıklıkla ne düşünüyorsun?
'Ya da' ayrı yazılır :P
Öküz çok düşünür.. Hatta belki biraz fazla, kendine de zarar verecek kadar çok düşünür..


Bugün etrafına baktığında, daha fazlasına ihtiyacın var mı?
Neyin daha fazlasına? Çok şeye ihtiyacım var tabi..

Mesela daha çok paraya, yeni bir kot pantolona, sıfır model bir cep telefonuna yada daha yeni bir otomobile?
Maddi şeylerden bahsediyorsak şayet: Gönlümden geçtiği gibi bir ev sahibi olmak, doğru düzgün kıyafetler ve bir tag heuer fena olmazdı


Manevi zamazingolar ise: sağlık, huzur ve daha az yalnızlık sanırım.

Yeterince takdir ediyor musun?
Bu konuda eksiklerim var sanıyorum..

Hiç, bir hemcinsin tarafından taciz edildin mi?
Taciz?
Öküz gündelik hayatında asık suratlı, ciddi bir şey.. İnsanlarla mesafem sağlamdır yani; kolay kolay hadsizlik, ve ben istemeden taciz edemez kimse (kadın da dahil).. Ha ama bir deli çıkar da şansını zorlarsa da; ağzını yüzünü kırarım, yalan yok..

Bir gün bir şekilde bir hemcinsinle cinsel bir yakınlaşma duymak, seni rahatsız eder miydi?
Kan çıkar dostum; kılıçlar birbirine değmeyecek.. Erkek deme; memeyle gel bana :)

Benim takip ettiğim bloglar içinde, aslında en iyi içerik üretenlerden birisi sensin. Doğal ve samimi geliyor yazdıkların. Özel olarak bir çaba gösteriyor musun yazmak için?
O senin güzelliğin dostum; teşekkür ederim.. Lakin, konuşur gibi doğaçlama yazıyorum hiiiiç özel bir gayretim yok.

Ha ama bahsettiğin şey özenmekse şayet; evet, acizane dikkat etmeye çalışırım kurduğum cümlelere.

Hayattan ne dersler çıkarttın?
Tanıdık / eş-dost ile ticaret yapma. Modernite budalası ve/veya ahlaki duruşu-doğruları farklı insanlardan uzak dur. Ailene sıkı sarıl. Az uyu, çok çalış. Yüzbin kez yenilsen de, eminsen şayet, inandığın doğruları savunmaya devam et / şartlara göre değiştrme hayata karşı duruşunu ('yine yenil, onurlu yenil, sen ol' gibi). Net ve cesur ol; bırak acımasız desinler. Ve hayatı erteleme(bu konuda üstüme yoktur malesef).

2 yorum :

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes