Lenovo Türkiye'nin satış sonrası hizmetlerine benden 5 yıldız.



Türkiye'deki devasa büyüklükteki tüketim alışkanlığından ekmek yiyen yegane sektörlerden birinin de elektronik olduğunu biliyoruz. Satana kadar etrafınızda pervane olan satış danışmanları, ürünü satın almanızın ardından birden ortadan kayboluverir ve ürünle ilgili yaşadığınız bir problemi çözmeye çalışmak yerine sürekli olarak bi başkasına yönlendirir yada sizin direk olarak teknik servise gitmeniz gerektiğini vurgular.

sahibinden.com üzerinden ofisteki bir arkadaşım için aldığım Lenovo markalı tabletin bozulduğu an da uzun müşteri ilişkileri periyodlarıyla boğuşmak yerine yeni bir tablet mi alsam diye düşünmeden edemedim.

Lenovo'nun Türkiye operasyonlarına baka çağrı merkezine ulaşmam hiç zor olmadı. Dilimin döndüğü kadar sorundan bahsettim ve meşakkatli bit yolculuğa çıkacağımı sanırken telefonun ucundaki yetkilinin bana verdiği takip numarası ile konuşma bölündü; ürününüz UPS tarafından 3 iş günü içinde alınacak. UPS'i beklemeye başladık ve ertesi gün sabahten gelip tableti teslim aldılar.

Ürünü teslim ettiğim an, e-posta kutumda Lenovo'dan gelen bir mesaj buldum, ürününüz Lenovo'ya iletilmek üzere teslim alınmıştır. Ben böyle şey görmedim abi şimdiye dek. İstanbul merkeze gidince bir tane daha, yedek parçaları kalmadığı fakat sipariş edildiği zaman bir tane daha, parçalar gelip ürünün onarıma alındığını bildirdikleri bir tane daha ve sonunda tarafıma ulaşması için UPS'e verildiğinde bir tane daha. Salı verdiğim cihaz pazartesi günü masamdaydı.

Abi müşteri odaklı çalışma işte budur, seni bıktırmadan, merakta bırakmadan, verdiğin paranın hakkını sonuna kadar aldığın bir sistem kurmuş Lenovo, Türkiye'de UPS iş birliğiyle. Her firmanın örnek alması gereken enfes bir yaklaşım. Çağrı merkezi deseniz öyle; hepsi konusunda uzman ve doğru donatılmış insanlar...

Umarım sonuna dek sürdürebilirler.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes