Mim: Kişisel yüzleşmeler

Birilerinin blogunda rastladığım soruları Keep hesabıma saklamışım. Karıştırırken rastladım ve bu aralar hayatında yeni birşeyler olmayan birisi olarak sizler için yanıtlamaya karar verdim.

Okuyunuz, ibret ve ders alınız.

En çok kırıldığın / İncindiğin kelime?
Bir tane yok. Bana ne yapacağımı yada halihazırda aklı başında bir insanken birşeyi nasıl yapacağımı dikte eden tüm kelimelerden hazzetmiyorum.

Herkesin kullandığı bir kelime olur. Ama senin için bir insan olur. O özel insan o kelimeyi kullanınca alınırsın.
İşte bu karşılaştığım en büyük ve hassas konulardan birisi. Sevdiğim adam bana adımla hitap ettiğinde acaba yolunda gitmeyen birşey mi var diye kendi kendime sormadan edemiyorum.

Ne düşünüyorsun?
Yeni bir şehirde yeni bir başlangıç yapmayı ve geçmişteki bir çok kişiyle bir çok şeyi geride bırakmak.

Seni en çok duygulandıran şarkı?
Geçen Alaçatı'da yeniden dinlediğim, o zamana kadar bir şekilde bir yerlere atılıp kalmış Sevmek Zamanı isimli şarkı beni bu aralar gerçekten çok duygulandırıyor.

Daha önce seni bırakan biri geldi. Senden bir şans istedi sen de o şansı verdin. Ama buna rağmen yine bırakıp gitti. Şimdi yine pişman ne yaparsın?
Karmaşık bir durum bu. Şu anki medeni durumuma, geçmişte o kişiyle yaşadığım ilişkiye, nasıl bitirdiğimize ve sonrasında olanlarla ilgili bir karar vermem gerekirdi, kaldı ki aslında yeni bir şansı hak etmiyormuş ki gitmiş demektir.

Nefret mi? Aşk mı ?
Aşk kadar güzel birşey varken nefreti anmak bile gereksiz.

Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?
Benimkiler malesef alıyormuş gibi yapmaktan öte şeyler değil. Genelde kimseyi kırmamaya çalışırım, kırıyorsam gerçekten haketmiş demektir.

Nasıl ağlarsın bağırarak mı? İçine atarak mı?
İçine atınca pek ağlamak olmuyor sanırım. Benimkiler genelde ciddi birikimlerin sonucundaki büyük ve uzun süreli tepkilerdir.

En korktuğun şey?
Yeniden sağlıklı bir insan olamamak.

Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin? Kendini nasıl sakinleştirirsin?

Tumblr'da ciddi bir koleksiyonum var RSS vasıtasıyle her gün yenilerini ekliyorum. O fotoğraflara bakarak hayaller kurmaya ve kendi metinlerimi oluşturmaya çalışıyorum.

Bazen kızılmasından hoşlanırsın. Peki en çok ne için kızılmasından hoşlanırsın?
Galiba Pom'un beni tatlı tatlı eleştirmesinden, yaptığım kimi yanlışlar için takındığı ifadesinden hoşlanıyorum.

Şiir/müzik/öykü/deneme?
Şiir hiç bir zaman bana göre olmadı. İlla ki birisini seçim 'bu' demek istemiyorum ve müziği, öyküyü ve denemeyi hep bir arada seçiyorum.

En son ne için ağladın?
Benim için önemli olan bir sınavdan çıktığımda haberini aldığım bir ölümün ardından bir iki damla aktı gözümden.

Birinde hemen etkilendiğin özellik?
Sevdiğim ve birlikte vakit geçirmekten zevk aldığım insanların konuşma şekillerini ve beden dillerini hemen kopyalıyorum.

Dayanamadığın şey?
Sorduğum sorularda açık ve net olarak belirttiğim şeylerin tekrar tekrar sorulması. Bana beni dinlemedikleri izlenimini veriyor.

En sevdiğin duygu?
Pom'la sabah uyandığımızda, kolumun üstünde yatarken yüzünde belirlen gülümsemenin bana verdiği güven hissi.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes